Blogging tips

miércoles, 31 de enero de 2018

Recepta; Macarrons integrals amb pollastre

¡¡Hola, molt bones!!

Aquesta vegada us deixo una recepta que vaig fer fa uns dies i em va quedar boníssima!!
Macarrons de pollastre, xampinyons y ceba.



Vaig fer servir mitja petxuga de pollastre tallada a filets.
Primer vaig fer els filets a la planxa. Les poses en un platet i les talles a trossets petits.

Després vaig fer els xampinyons laminats amb una mica d'all en pols. Quan estiguin fets els apartes i els poses en un plat.

A continuació es fa la ceba. Quan estigui feta, es tira tot junt; la petxuga, els xampinyons i la ceba.

Quan els macarrons ja estan bullits es posen amb els altres ingredients i se li posa una mica de nata per cuinar i orenga. Perquè li doni un toc especial.

Jo també li poso el formatge rallat perque es desfaci i estigui boníssim!!



I...Bon profit!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario